En massa bokstäver, en mening, men ingenting jag klarar av att säga...♥

Jag veeet, jag lovade er bilder! Jag hittade precis sladden så nu får ni det jag har lovat er!
Och nu ska jag faktiskt ta tag i bloggandet, på riktigt!
Jag som hade börjat få någorlunda bra statistik.. nu är det låga siffror måste jag säga.. :(
Tårta made by me!
Haha, Jag bad Jossan om en Ferarri. And I got it!
Ben&Jerrys MUMS!
Jaa, sen är man ju lite ego...
Den här bilden betyder så himla mycket. Ni förstår det bara inte :P
Man kan ju säga så här.. En massa bokstäver, en mening, men ingenting jag klarar av att säga...♥
Hello Kitty förlurar fick jag igår!
Nike skor jag fick idag :)
Jaa... Jag gillar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0