ADIDAS SNEAKERS!

Jag behöver pengar! Helt galet vad mycket snyggt jag hittade inne på T-12 idag! DAMN dom har snygga saker :)
Idag har jag varit på boxning 80 minuter, helt galet död och såklaaaart är det boxning imorgon på gympalektionen i skolan. Tack för det Mattias..!
Riktigt seg dag blir det imorgon. Börjar åtta och slutar fyra, egentligen tre men jag ska gå på stödfranska eftersom jag inte lärde mig ett skit förra terminen med den konstiga vikarien vi hade.
Nu ska jag ta en dusch, fixa naglarna och läsa boken om andra världskriget, som vi har i svenska.
Slänger in en bild på supersnygga Adidas skor jag köpte idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

snygga :)

2011-01-19 @ 16:50:48
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0