TAKE A BOW - RIHANNA

Jag hann inte göra en video idag heller för när jag kom hem åt jag, pluggade lite och sen åkte jag på boxningen. But tomorrow, then i'll do it for sure :)

Idag har har då varit i skolan.. Inte så kul nej men dagen blev ju bra ändå när vår sista lektion var musik och vi fick veta att vi slipper musikhistoria och får istället starta band inom klassen och spela olika låtar. Så det kommer bli skitkul! Ska typ sjunga Take a bow - Rihanna nästa vecka. Det är nog även den låten jag kommer sjunga när jag spelar in mitt youtube klipp.
Nu ska jag plocka undan efter maten och sen ta en dusch. Jobbigt som vanligt på boxningen idag.. eller nej.. Jag körde med en nybörjare så det var inte så kul nej! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0