WOW!

Hehehe jag hann inte göra det idag heller. När jag kom hem kom min lillasyster och henens kompis strax efter. De gick ut och lekte en stund, kom tillbaka med ännu en kompis och sen sprang dom runt och skrek som jobbiga monster. Usch, barn är rätt så jobbiga ibland! Kunde inte ens prata i telefon för att dom var så högljudda. Så ni kan ju bara gissa varför jag valde att inte spela in en video!

Nu sitter jag här på min säng, lyssnar på musik och har tråkigt. Ingen är social idag.
Spelade wow en stund innan maten. Förlåt alla trogna wow-spelare men det är nog det töntigaste spelat jag har spelat. Men lite kul är det ändå, typ alla rörelser man kan göra :)
Jag är verkligen dålig på wow, har dött 3 gånger (andra dagen jag spelar idag) och när jag ska döda monster måste jag få hjälp :$
Nu blev det här för långt, som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0