You're simply the best!

Åh ni är ju bara för bäst! Har inte uppdaterat alls på ett tag nu och det har berott på att jag, igår kom hem från Gran Canaria efter att ha varit där i 2 veckor. Så himlaa härligt. Grejen är ju den att under tiden jag hyar varit borta har ni kikat in hur mycket som helst ju. Visst, många av er bloggare där ute har säkert mycket mer men det är mycket för mig! :)
Ja juste innan jag glömmer bort... de typ 11 senaste inläggen var gjorda av min kära vän Olivia.. hahahah!
Nu ska jag fixa iordning mig för skolan. Kommer en timme senare eftersom jag kom hem kl 02.00 igår natt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: LifeOfEbba

Jag har inte gjort så mycket. Typ varit hemma och tagit det lugnt :) Hade ni det NAAAJS i Gran Canaria? :) ♥

2011-01-12 @ 16:06:32
URL: http://lifeofebba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0