I LIKE SUNSHINING!

Okej, min katt är mongo.
Han har varit ute hela natten. Gick nyss upp för att kolla vart han var. Hittade honom och han mjauade som en galning. Så snäll som jag är klättrade jag ner och skulle hjälpa honom upp (för högt för honom att hoppa) men när jag gör det väljer han att kuta iväg i full fart därifrån. Kattjävel...

Whatever. Solen skiner och det är sjukt varmt (för att vara Sverige) så jag ska nog ta min longboard och rulla iväg till Grissling och bada med Natalia. Sen kan vi ju annars bara chilla hemma hos mig vid poolen. Ikväll blir det Zumba på stranden. Haha kommer bli skitkul! Nu måste jag käka och ringa min vän!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 15:17:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0