Jag är kissnödig!

Jag vet inte om det har kommit fram sådär jätte bra i mina tidigare blogginlägg men jag är.. Hur ska jag förklara detta på lättaste sätt..? Äsch, ni får se brevet jag skrev till Natalia så får ni tycka vad ni vill om mig sen!
Hej!
Vet du vad jag gör? Skriver brev. Du nös nyss. Jag gillar plastankor men inte blodpudding. Killar gillar jag mycket. Underbara varelser. Okej. Vissa. Typ alla kändishunkar och latinos. Coco pops är goda. Jag trodde dom hette choco pops?! HMM! Asså inte H&M utan hmm tänker! Jag måste säga en sak. Saxar är vassa och jag är kattig. Wops, 2 saker... Du har en fluga på fönsterbrädan. Smutsiga flicka städar du inte? :S
Himlen är nästan helt blå nu. Imorgon blir det nog sol. Akta dig för trollen i natt!!! Jag hör "pippi piraternas" låt? LUKAS?? Jag funderar på att grilla blåbär och leka grottmänniska i forum imorgon. Vill du vara med? HAR DU DUSCHAT KLART SNART ELLER? Vi kan göra en film. Flum film. Och driva på facebook. Kul liv...
Nu har jag kramp i handen. Ehm, hoppas du fortfarande vill vara min vän efter detta!!!
P.S DU LUKTAR PRUTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0