KANYE WEST

Nä nu blev det ändrade planer! Natalia kommer snart hit och så chillar vi en stund här vid poolen hemma hos mig och sen tar vi väl och går ner till Grissling och chillar resten av dagen! Juste jag måste fråga er en sak!
Är det någon av er som ska gå på Way out west i augusti?

Själv hade jag jätte, jätte gärna gått. Tyvärr tror jag inte att jag skulle få och dessutom har jag inga pengar så det blir ju rätt svårt. Men jag hade så otroligt gärna velat se Kanye West, han är helt galet grym!
Well, jag ska inte alls klaga. Har sedan maj gjort massa kul.

4 dagar i Paris med franskagruppen
5 dagar i Barcelona med klassen
2 veckor i Alicante med familjen
och nu blir det en vecka nere i Dalarna på Dalecarlia!


Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0