FIT FOR FIGHT

Som jag sa igår, ska jag börja träna hemma på kvällarna. Istället för att sitta och titta på tv eller sitta vid datorn och dega så ska jag träna en liiiten stund varje dag. Förutom måndag och torsdag då jag går på boxningen! :)
Så idag har jag gjort mitt första pass. Rätt duktigt tyckte jag. Eller, inte sådär jättemycket men med tanke på att jag ska göra det nästan varje dag får det inte bli för mycket!
Så idag har jag gjort följande:
50 situps
30 armhävningar
axelpress med 2kg-vikter 3x15
axelpress med 3kg-vikter 3x10
bicepscurl med 2kg.-vikter 3x15
bicepscurl med 3kg-vikter 3x10
och så hoppade jag hopprep! Det blev 150 varv för sen fick jag ont i mina ben.. hehe
Men jag är rätt nöjd! Nu ska jag jobba lite på mitt spanska arbete och sen ta en dusch och sen lägga mig i sängen och läsa Sandor/Ida :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0