SOPADE GATOR = LONGBOARD!

Jag är helt galet avundsjuk på alla som ska se Justin Bieber i Danmark imorgon!
Fatta vilken känsla att se honom live på scen?!
Grejem är den att idag så var det en "internet-kompis" som frågade mig om jag ville köpa en biljett till konsert. Hennes kompis kunde inte gå och sålde därför biljetten. Jag tog kontakt med henne och jag fick ett helt sjukt bra pris. Sa att jag skulle höra av mig efter att jag pratat med mina föräldrar.
Jag smsar för min mamma men får som svar: Eller hur hörru. Bestämmer mig sedan för att ringa min pappa men det funkade inte helles så värst bra. Så det blev ingen biljett för mig. Så tårkigt!
Nu ska jag diska lite snabbt, träna, duscha, läsa, sova. Och imorgon hörrni, då tar jag med mig longboard till skolan för det är nämligen sopat i Nacka. Hur länge hade de tänkt innan de sopar här ute hos oss bönder? Eller hade de tänkt att vi ska göra det själva? :(
Vi hörs imorgon!
Lovely longboard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0