Sorry! Or not

Förlåt för att jag är världens sämsta bloggare..!
Men ni måste förstå, jag är en 16 årig tjej som har ett liv. Jag är med kompisar, familjen, tränar, dansar, pluggar...
Jag går ju dessutom i nian så det är rätt mycket plugg nu med tanke på nationella proven.
Så jag är jätte ledsen för att det inte har blivit någon bloggning, fast nä det är jag inte alls!
I helgen har jag varit med min kära moster och lilla kusin och mysat. I söndags var jag på streetdance (lika awesome som vanligt) och efter det åkte jag till Forum för att se Danny och Swingfly. Passade på att intervjua Swingfly eftersom vi har ett engelska projekt i skolan då vi ska intervjua olika människor.
Nu måste jag springa till spanskan! (hata hemspråk...)
ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0