MY BODY

Jag ångrade mig! Jag tar ingen bloggpaus. Men däremot blir det inte jätte mycket uppdatering!
Jag satt precis och tänkte att nu ska jag sluta äta massa onyttigt. Träna mer.
Notera att det inte är för att gå ner i vikt. Tvärtom. Jag vill få muskler, gå upp i vikt.
Så nu blir det att börja använda mina hantlar som jag har här hemma. No more spaghetti arms! Och de roligaste träningsformarna! Aans, dansmatta, boxning och så fort gatorna är ren- sopade, longboard!
Och såklart äta nyttigare! Jag äter inte direkt onyttigt nu, men det kan hända att jag småäter när det finns gott hemma och nu har jag dessutom börjat slarva alltför mycket med frukosten. Går upp för sent, fixar iordning mig och hinner inte äta innan jag måste springa till bussen.. Inte bra!
Sommar 2011, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0