STALKERS

MEEEN! Jag bloggade häromdan men jag märkte nu att det aldrig lades upp. Muppigt! I alla fall.. Det jag skrev var att jag var heeelt hyper över att One Direction är i Sverige. Helt totally freaking awesome! Jag och min "lillasyster" åkte till stan igår för att leta efter dom. Okej, vi åkte till stan för att hon skulle fixa inlägg till sina skor och sen gick vi till 3 underbara affärer. Köpte ett par röda glasögon på Stash House! sen gick vi från sergel till... Jag vet faktiskt inte vart vi gick. Vi bara gick och gick i spöregnet. Sjukt kallt! Hade på mig skjorts, convers, t-shirt med en tjock kofta över. Vi var dygnsura. Till slut hittade vi fram till Universal music, gick in och frågade ifall de visste något om One direction. Nej. De sa att vi kunde gå till en studio som låg en bit bort. Vi gick i typ en och en halv timme och vi hittade aldrig dit så till slut gick vi till tunnelbanan och åkte hem!
Idag har jag varit på Vernisage och shoppat lite på forum med familjen. Fick hem ett par Animal flip flops och en animal plånbok. Nice! Tack mamma! Nu ska jag packa inför Barcelona. Åker ju dit med klassen på måndag!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0